ДИСТАНЦІЙНІ УРОКИ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ 7 КЛАС

05.04.21 (08.04.21)

Тема. Культура Галицько-Волинської держави (к.ХІІ-п.п.ХІVст.)

Пригадай:
  • Чому наступники Данила Галицького не зберегли цілісність держави?
  • Під владу яких іноземних держав потрапили землі Королівства Руського?
В зошиті запиши рік, назву території і державу, яка захопила українські землі.
За QR-кодом на стор.126 виконай онлайн-вправи.
       В робочому зошиті запиши дату і тему уроку «Культура Галицько-Волинської держави (к.ХІІ-п.п.ХІVст.)»
Підготуй таблицю:  Культура Галицько-Волинської держави (к.ХІІ-п.п.ХІVст.)

Галузь культури

Досягнення

Освіта

 

Писемність

 

Літопис

 

Архітектура

 

Мистецтво

 

Переглянь навчальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=dAeiaFjFNAM


Прочитай  текст підручника стор. 127-130, параграфа 26.
За матеріалом навчального відео і сторінок підручника зроби записи в таблиці.
Виконай завдання на стор.131 

18.01.21 (21.01.21)

Тема. Русь-Україна за Володимира Мономаха та Мстислава Великого

Пригадай:
Які події в історії Русі пов’язані з датами 1068р., 1072р. ?
Який документ отримав назву «Правда Ярославичів» ?
З якою метою збиралися князівські зїзди?
       В робочому зошиті запиши дату і тему уроку «Русь-Україна за Володимира Мономаха та Мстислава Великого».
Підготуй таблицю:  Володимир Мономах (1113-1125)

Внутрішня політика

Зовнішня політика

 

 

 

 

 
Прочитай  текст підручника стор. 79,параграфа 16.
Подумай: яким був князь Володимир Мономах, за що його любили кияни?
Переглянь навчальне відео за посиланням:
https://history.vn.ua/video/ukraine100x3/33.html
За матеріалом навчального відео і стор.80-81 підручника зроби записи в таблиці.
Переглянь навчальне відео за посиланням:
https://history.vn.ua/video/ukraine100x3/37.html
Підготуй таблицю:  Мстислав Великий (1125-1132)

Внутрішня політика

Зовнішня політика

 

 

 

 

 
Прочитай  текст підручника стор. 82,параграфа 16. Зроби записи в таблиці.
Виконай завдання за QR-кодом на стор.
Зверни увагу: матеріал для цього уроку ти можеш переглянути на сайті ВШО
https://cutt.ly/bjUUYzI онлай-урок на сайті ВШО
Бажаю успіху!
 

11.01.21 (14.01.21) Тема. Київська держава за Ярославичів

Пригадай:
  • Чому київського князя Ярослава називали Мудрим?
  • Що було зроблено князями для керування великою державою Русь?
  • На стор. 53 прочитай «Заповіт Ярослава». Поміркуй, чому Ярослав чітко визначив міста правління для синів.
       В робочому зошиті запиши дату і тему уроку «Київська держава за Ярославичів», поняття  «історичного диктанта»: уділи, тріумвірат Ярославичів, міжусобні війни, «Правда Ярославичів», половці, князівські з’їзди.
Переглянь навчальне відео за посиланням:
https://history.vn.ua/video/ukraine100x3/24.html 
Прочитай  текст підручника стор. 74-75,параграфа 15.
У зошиті запиши дати 1068р.,1072р. і події, які повязані з цими датами.
Розглянь ілюстрацію літопису стор. 75.
Переглянь навчальне відео за посиланням:
https://history.vn.ua/video/ukraine100x3/26.html
https://history.vn.ua/video/ukraine100x3/29.html я
Прочитай  текст підручника стор. 76-77,параграфа 15.
У зошиті запиши дату 1097 р. і подію, яка повязана з нею.
Зясуй, про що домовилися князі на з’їзді в місті Любечі.
Виконай завдання за QR-кодом на стор. 77 та утвори логічні пари із закодованих у ребусах слів і їхніх пояснень на стор. 78.
Зверни увагу:
Дати, події і поняття, записані в зошиті, необхідно запам’ятати!!!
Бажаю успіху!
Урок з цієї теми ти можеш переглянути на сайті "Всеукраїнської школи онлайн"
https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+History-of-Ukraine-7th-grade+2020/course/

02.11.20 (05.11.20) Тема. Русь-Україна за правління Володимира Святославовича ( Великого)

Пригадай:

  • Які реформи провела княгиня Ольга на Русі? З якими подіями вони були повязані?
  • Як змінилася територія Русі-України внаслідок походів князя Святослава?

       В робочому зошиті запиши дату і тему уроку «Русь-Україна за правління Володимира Святославовича», підготуй таблицю

Володимир Великий(980-1015рр.)

Внутрішня політика(реформи)

Зовнішня політика

 

 

 

 

Переглянь навчальне відео за посиланням:

https://history.vn.ua/video/ukraine100x3/14.html

https://history.vn.ua/video/ukraine100x3/15.html

https://history.vn.ua/video/ukraine100x3/16.html

Прочитай  параграф 8 підручника. Записуючи в таблицю назви реформ, які провів князь Володимир, звертай увагу на зміст цих реформ!

Розглянь монети, які карбувалися за часів правління князя Володимира. Що знайоме ти там помітив?

Виконай завдання за QR-кодом на стор. 41.

За текстом підручника, матеріалом навчального відео в робочому зошиті роби записи в таблицю!  Зверни увагу:

  • 988р.-прийняття християнства як державної релігії Русі  (Хрещення Русі). На схеми до теми «Упровадження християнства»(релігійну реформу).
  • Які наслідки мало хрещення Русі для міжнародного становища Руської держави?
  • Розглянь і запамятай ілюстрацію з літописа ( стор. 43).

 Виконай завдання за QR-кодом на стор. 43.

Зясуй значення понять: срібник, златник, "Устав  земляний", Десятинна церква, шлюбна дипломатія, Змієві вали.

Подумай: Чому князя Володимира називали «Великим», «Красне Сонечко»?

Бажаю успіху!

19.10.20 (22.10.20)

Тема. Узагальнення знань з теми «Русь-Україна за правління княгині Ольги та князя Святослава»

Пригадай:

1.     Що тобі відомо про правління  княгині Ольги.

2.     З якої причини вона змушена була взяти правління державою.

3.     Чим відрізнялась зовнішня політика князя Святослава.

4.      Поняття: погости, уроки, мирна дипломатія, християнство.
Відкривши посилання
join.naurok.ua

використай цей код, для проходження контрольного тесту

2845149

Виконай завдання за контурними картами стор.1-2.

Бажаю успіху!


Урок № 1  10.09.20 (14.09.20)
Тема. Вступ. Історія України в Середні віки. Велике розселення словян
Пригадай:
1.     Що тобі відомо про племена скіфів, сарматів?
2.     Трипільська культура.
3.     Як називалась Східна Римська імперія?
4.     Які колонії заснували давні греки на Північному Причорноморї?
Середньовічна історія України є складовою частиною всесвітньої історії V-XVст.
      Прочитай «Вступ» на стор.8 підручника. Яку назву мала держава на території сучасної України? 
       В робочому зошиті запиши дату і тему уроку «Велике розселення словян».
Переглянь навчальне відео за посиланням:

      Прочитай параграф 2, пункт 1 підручника на стор.9-13.
      Пригадай легенду про заснування міста Київ.
      За текстом підручника, матеріалом навчального відео в робочому зошиті запиши назви племен, які розселилися на території Східної Європи.
      Розглянь карту  на стор. 10 «Велике розселення словян», виконай завдання.
      За картою на стор.13 «Східні словяни і їх сусіди у ІХ-Х ст.» перевір записані в зошиті назви східнословянських племенних союзів.
За темою уроку знайди  контурну карту «Східні слов’яни у ІХ-ХІ ст.»,   виконай завдання.
Бажаю успіху!


2020-2021 навчальний рік

19.05.2020р. Урок № 35
Тема: Тематичне оцінювання за темою : «Суспільне та господарське життя на українських землях у період ХІV — ХV ст.»

Тематичне оцінювання проводиться у формі тестування у Googl-формі за посиланням
Для того, щоб успішно пройти тест, необхідно повторити матеріал підручника (параграфи 21-22), пригадати власні конспекти в робочому зошиті, за можливості повернутися до навчальних відео.
Відкривши Googl-форму за посиланням, обовязково підпиши її ( на рядку «Мой ответ»).
Всі запитання тесту мають варіанти відповіді, обравши правильну (на твою думку) відповідь, познач її та приступай до наступного запитання.
Відповівши на всі запитання тесту, натисни «Отправить». 
Результат твого тесту зявиться одразу.
Бажаю успіху! Сподіваюся, ти впораєшся!

12.05.20р.     Урок № 34
Тема. Господарський розвиток українських земель у другій половині ХІV — ХV ст.
За таблицею в робочому зошиті повтори:
1. Поняття «соціальні стани»;
2. Які стани українського суспільства у другій половині ХІV — ХV ст. належали до панівних, а які до залежних (непанівних)?
3. Значення діяльності князя Костянтина Острозького.
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку «Господарський розвиток українських земель у другій половині ХІV — ХV ст.».
      Переглянь навчальний фільм за посиланням:

Завдання за відео:
І. Сільське господарство. Життя селянина.
1.Запиши пояснення понять «похожі селяни», «челядь», «облогові», «тяглі», «фільварки».
2. Роки закріпачення селян.
ІІ. Міста та їхні жителі.
1.Запиши  визначення поняття «Магдебурзьке право».
2. Які українські міста і коли отримали Магдебурзьке право ?
ІІІ. Соціальні виступи.
1.Запиши причини селянських повстаннь.
2.Роки і територію повстання  під керівництвом отамана Мухи.
Уважно перечитай «Висновки» до параграфа 22 на сторінці 216-217.


05.05.20р.     Урок № 33
Тема. Соціальна структура населення українських земель у другій половині ХІV — ХV ст.
Пригадай:
На які три групи (стани) було розділене середньовічне суспільство?
Хто належав до тих, «хто воює», «хто молиться», «хто працює»?
Назвіть основні соціальні верстви (стани) суспільства Русі та Галицько­Волинського князівства.
Які з них були панівними?  У чому це виявлялося?
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку «Соціальна структура населення українських земель у другій половині ХІV — ХV ст.».
Зверни увагу на поняття:
Стани — великі соціально-правові групи людей, що відрізнялися між собою спадковим, закріпленим у законах становищем у суспільстві, певними правами, привілеями та обов’язками.
      Переглянь навчальний фільм за посиланням:
              https://www.youtube.com/watch?v=qxjxW-r84qM     

Прочитай материал 1-2 пункту параграфа 21 на стор.199 підручника
За текстом підручника, матеріалом навчального відео в робочому зошиті склади таблицю « Соціальна структура населення українських земель у другій половині ХІV — ХV ст.»:

Панівні (привілійовані)
Непанівні (непривілійовані)

Шляхта
Духовенство
Міщани
Селяни































Уважно перечитай пункт 3 підручника (стор.201). Випиши в робочий зошит найважливіші, на твою думку,  тези про К. Острозького.






28.04.2020р. Урок № 32
Тема: Тематичне оцінювання за темою : «Українські землі у складі іноземних держав у ХІV-ХVІ століттях"»

Тематичне оцінювання проводиться у формі тестування у Googl-формі за посиланням

Для того, щоб успішно пройти тест, необхідно повторити матеріал підручника (параграфи 19-20), пригадати власні конспекти в робочому зошиті, за можливості повернутися до навчальних відео.
Відкривши Googl-форму за посиланням, обовязково підпиши її ( на рядку «Мой ответ»).
Всі запитання тесту мають варіанти відповіді, обравши правильну (на твою думку) відповідь, познач її та приступай до наступного запитання.
Відповівши на всі запитання тесту, натисни «Отправить». 
Результат твого тесту зявиться одразу.
Бажаю успіху! Сподіваюся, ти впораєшся!



21.04.20р.     Урок № 31
Тема. Українські землі у складі Угорщини, Молдови, Московії. Кримське ханство.
Використовуючи таблицю «« Становище українських земель у складі…»,
порівняй перебування українських земель у складі Великого князівства Литовського і Польського королівства.
1.На якій території приєднання українських земель було менше травматичним? Чому?
2. Як ти  зрозумів поняття «ополячення», «покатоличення»?
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку «Українські землі у складі Угорщини, Молдови, Московії. Кримське ханство».
      Переглянь навчальний фільм за посиланням:
              
Прочитай материал параграфа 21 на стор.187 підручника
За текстом підручника, матеріалом навчального відео в робочому зошиті склади таблицю «Етапи входження українських земель до складу іноземних держав:
Країна
Рік
Українські землі
Угорщина


Молдова


Московія


Кримське ханство


Переглянь навчальний фільм за посиланням:
Уважно перечитай пункт 5 підручника (стор.194),  в робочий зошит випиши дати і події, повязані з ними (1474,1482, 1476,1498, 1492), пояснення понять «Дике поле», «ясир», «козак».
Уважно перечитай «Висновки» на стор.197




14.04.20р.     Урок № 30
Тема. Українські землі у складі Польщі
Пригадай:
1)    За таблицею «Етапи входження українських земель до складу Великого князівства Литовського» імена литовських князів причетних до приєднання українських земель.
2)    З якими подіями повязані дати: 1385, 1401, 1410.
3)    Яку роль відігравав литовський князь Вітовт в боротьбі за незалежність Литви і українських земель від Польщі?
У робочому зошиті запиши дату і тему уроку «Українські землі у складі Польського королевства»
      Переглянь навчальний фільм за посиланням:

         Прочитай пункт 6 параграфа19 на стор.183.
 За результатами нової інформації створи порівняльну таблицю
« Становище українських земель у складі…»
Великого князівства Литовського
Польського королевства
Добровільне приєднання

«Ми старовини не рушимо і новини не вводимо».

Православя

Зберігання мови, звичаїв

Судочинство «Руська правда»

Права руського князівства

Ліквідація удільніх князівств



 Уважно перечитай «Висновки» підручника на стор. 185


09.04.20р.     Урок № 29
Тема. Українські землі у складі Великого князівства Литовського
Узагальнюючи вивчення попередніх тем, виконай тестові завдання (стор. 170-171) в зошиті для контрольних робіт. Відповіді на тест завантаж на електрону пошту mrsborisenkosa@gmail.com до 14.04.20р.
У робочому зошиті запиши дату і тему уроку «Українські землі у складі Великого князівства Литовського»
Пригадай:
1.У якому році припинило існування Галицько­Волинське князівство?
 2. Хто був останнім князем Галицько­Волинського князівства?
3.Які країни поділили між собою галицько­волинську спадщину?
Яка держава має назву «князівство»? Як це повязано з українськими землями?
      Переглянь навчальний фільм за посиланням:
              https://www.youtube.com/watch?v=j_SHV_VXr84 

За текстом 1 пункту підручника (параграф 19, стор. 172) в робочому зошиті склади таблицю «Етапи входження українських земель до складу Великого князівства Литовського»
Імя литовського князя
Рік
Територія




Уважно перечитай пункт 2 підручника (стор.175),  в робочий зошит випиши виділені жирним шрифтом дати і події, повязані з ними.
Уважно розглянь ілюстрації підручника (стор.172-178), поміркуй, яких подій вони стосуються.




07.04.20р.
Урок № 28
Тема. Культура Галицько-Волинської держави у другій половині ХІ-ХІІІ століття
Пригадай:
1.За таблицею «Загибель Галицько-Волинської держави» (у робочому зошиті) повтори етапи втрати влади Галицько-Волинськими князями на українських землях.
2. Дай відповідь на запитання:
 Які країни претендували на землі Галицько­Волинського князівства?
Яким був результат боротьби за галицько­волинську спадщину?
У якому році Польща остаточно закріпила за собою Галичину? 
Визнач причини загибелі Галицько­Волинської держави.
В робочому зошиті запиши:
07.04.20р. Культура Галицько-Волинської держави у другій половині ХІ-ХІІІ століття
      Переглянь навчальний фільм за посиланням:

За текстом підручника (параграф 18) в робочому зошиті склади таблицю
Галузь культури
Основні досягнення
Освіта

Література, літопис

Архітектура

Образотворче мистецтво

Уважно перечитай «Висновки» підручника (стор.167), дати запиши в таблицю в кінці робочого зошита.




31.03.20р.
Урок № 27
Тема. Загибель Галицько-Волинської держави
Пригадай:
1.     Ім’я князя, який вперше об’єднав Галицьке і Волинське князівства.
2.     Князя, який був коронований Папою Римським.
3.     Яку боротьбу вели галицько-волинські князі проти монгольських загарбників, у чому проявлялась вассальна залежність руських князів.
4.     Що ставало на заваді успішному розвитку Галицько-Волинської держави.
     Переглянь навчальний фільм за посиланням:


    Уважно прочитай текст підручника (параграф 17)
     В робочому зошиті склади хрионологічну таблицю «Загибель Галицько-Волинської держави»
Дата
Подія




 Уважно прочитай "Висновки"підручника (стор.159).
   Виконай завдання в контурній карті « Галицько-Волинське князівство».




17.03.20р.
Урок № 26
Тема. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)»
 За хронологічною таблицею в робочому зошиті повтори тему: «Монгольська навала на Українські землі». (Параграф підручника 15).
Переглянь навчальні фільми за посиланням:
  За таблицями ( у робочому зошиті) «Внутрішня та зовнішня політика князя Данила Галицького та його нащадків» (Параграф підручника 16)
Переглянь навчальні фільми за посиланням:



Виконай   тестові завдання.
В зошиті для контрольних робіт виконати тестові завдання, обравши правильну відповідь (Сканкопії тестів за посиланням https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1ZXBGyNz09n4h8nfp8afhAaQk5OxAT6o0).


6 коментарів:

  1. Светлана Анатольевна, извините что тревожу, просто у меня возникла проблема. Я не могу отправить свое дз по почте, пишет ,,В очереди" , я пробовала заново отправлять, но ничего не получается

    ВідповістиВидалити
  2. Светлана Анатольевна, здравствуйте. У меня не получается войти на тест по этой ссылке (https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1ZXBGyNz09n4h8nfp8afhAaQk5OxAT6o0), пишет что нуно какое-то разрешение

    ВідповістиВидалити
  3. Здравствуйте, Светлана Анатольевна .
    У меня не заходит на сайт тестов .
    Мне нужно разрешение

    ВідповістиВидалити
  4. Здравствуйте,Светлана Анатольевна.Можно будет перездать тест за 28.04,пожалуйста?

    ВідповістиВидалити