ДИСТАНЦІЙНІ УРОКИ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ 9 КЛАС

Урок № 34         Дата: 20.05.20.
Тема: Міжнародні відносини наприкінці XIX — на початку XX ст.
Пригадай
1.  У чому полягає сутність віденської системи міжнародних відносин? Коли вона була створена?
2. Коли завершилося об’єднання Німеччини та Італії в національні держави?
Запиши дату і назву нової теми уроку.
Подивись онлайн-урок за посиланням

Завдання за відео:
 1. Протистояння між якими державами визначало зміст міжнародних відносин у Європі в 70­ті рр. XIX ст.?
 2. Коли виник Союз трьох імператорів? Які держави  його утворили?
 3. Коли і як було утворено Троїстий союз? Які держави до нього увійшли?
 4. Який союз виник на противагу Троїстому союзу?
 5. Що таке гонка озброєнь?
 6. Назвіть основні міжнародні конфлікти за переділ світу.
Повтори матеріал за темою у параграфі 26 підручника.
Склади хронологічну таблицю «Основні подій у міжнародних відносинах у другій половині XIX — на початку XX ст.»      
Зверни увагу!
ü Підсумком розвитку міжнародних відносин на межі XIX—XX ст. став поділ Європи та світу на два ворожі військово-політичні блоки — Троїстий союз і Антанту.
ü Основним змістом політики великих держав у складі цих союзів була підготовка до світової війни за поділ уже поділеного світу. Перші такі протистояння розпочалися наприкінці XIX ст.: іспано-американська (1898 р.), англобурська (1899—1902 рр.), російсько-японська (1904—1905 рр.)  війни.

ü Підготовка до війни призвела до шаленої гонки озброєнь, першість у якій узяла Німеччина.

Урок № 33         Дата: 13.05.20.
Тема: Спроби модернізації Османської імперії
Пригадай
1. Які території входили до складу Османської імперії на початок XIX ст.?
 2. Хто такі яничари?
3. Чим був зумовлений початок занепаду Османської ім перії?
Запиши дату і назву нової теми уроку.
Подивись онлайн-урок за посиланням

Завдання за відео:
1.Причини кризи в Османській імперії.
2. Проведенні реформи. Танземат.
3. Коли відбулася Молодотурецька революція? Які реформи здійснили молодотурки?
Повтори матеріал за темою у параграфі 25 підручника.
 Склади план  розповіді за п. 2 параграфа «Молодотурецька революція 1908 р.» або п. 5 «Революція 1905—1911 рр. в Ірані (Персії)».
Зверни увагу!
ü Реформи XIX ст., спрямовані на зміцнення Османської імперії та її модернізацію, виявилися невдалими. Спроби європеїзації зустріли опір консервативних сил. Зрештою більшість реформ були скасовані.
ü Молодотурецька революція 1908 р. не виконала  свого  основного завдання — здійснення модернізації Османської імперії. Це пояснюється особливістю структури турецького суспільства, де турки були панівною нацією, а будь-яка модернізація призвела б до втрати ними цієї ролі та розпаду імперії, що згодом і сталося.
ü Іран (Персія), як і інші країни Азії, у XIX ст. теж поступово перетворювався на напівколонію європейських держав. Особливо цей процес прискорився після придушення бабітського повстання та провалу реформ Тагі-хана. Наприкінці століття Іран став напівколонією Росії та Англії.

ü У 1905 р. в Ірані спалахнула революція, яка започаткувала не тільки зміни всередині країни, а й пробудження всієї Азії.

Урок № 32         Дата: 06.05.20.
Тема: Китай

Пригадай
1)    Поняття: «самоізоляція», «реформи».
2)    Реформи доби Мейдзі.
3)    Які територіальні придбання здійснила Японія в 1895—1910 рр.?
Запиши дату і назву нової теми уроку «Китай».
Подивись онлайн-урок за посиланням

Прочитай 1-2 пункт параграфа 24 підручника (стор.196), розглянь ілюстрації.
    Подумай:
1)Як ти зрозумів вислів «Пробудження Азії»?
2)Як відбувалася колоніальна експансія провідних держав світу в Китаї?
Прочитай 3-4 розділи 24 параграфа підручника, в робочому зошиті склади порівняльну таблицю.
План характеристики
Повстання  тайпінів
Повстання іхетуанів
Сіньхайська революція
Мета



Основні події



Результат і наслідки





          Уважно перечитай «Висновки» параграфа на стор.203

Урок № 31         Дата: 29.04.20.
Тема: Японія

Запиши дату і назву нової теми уроку.
Подивись онлайн-урок за посиланням

Прочитай 1 пункт параграфа 23 підручника (стор.188), розглянь ілюстрації.
    Подумай:
1)Причини «самоізоляції» Японії?
2)Яка європейська країна першою дісталася берегів Японії?
3)Що таке колоніалізм?
Прочитай 2-4 23 параграфа підручника, виписуючи в робочий зошит реформи доби Мейдзі.
Прочитай 5-6 пункти параграфа, розглянь карти на стор.195
 Прослідкуй за картою атласу напрямки японської експансії. Поясни, де стикалися інтереси Японії та інших держав. Які територіальні придбання здійснила Японія в 1895—1910 рр.?

          Уважно перечитай «Висновки» параграфа на стор.195


Урок № 30         Дата: 22.04.20.
Тема: Тематичне оцінювання за темою : «ЄВРОПА ТА АМЕРИКА  в останній третині XIX — на початку XX ст.»

Тематичне оцінювання проводиться у формі тестування у Googl-формі за посиланням https://forms.gle/Ugcj6Y5RepzhTt6h6
Для того, щоб успішно пройти тест, необхідно повторити матеріал підручника (параграфи 15-22), пригадати власні конспекти в робочому зошиті, за можливості повернутися до навчальних відео.
Відкривши Googl-форму за посиланням, обовязково підпиши її ( на рядку «Мой ответ»).
Всі запитання тесту мають варіанти відповіді, обравши правильну( на твою думку) відповідь, приступай до наступного запитання.
Відповівши на всі запитання тесту, натисни «Отправить».

Бажаю успіху! Сподіваюся, ти впораєшся! 

Урок № 29         Дата: 15.04.20.
Тема: Австро-Угорщина — дуалістична монархія.  Російсько-турецька війна 1877—1878 рр.  Утворення нових незалежних держав на Балканах.
Пригадай:
1   1)Чому історія Австро-Угорщини тісно повязана з історією західноукраїнських земель?
2    2)Який вплив на життя на українських землях мали наслідки революцій 1848-1849 років?
Запиши дату і назву нової теми уроку.
Подивись онлайн-урок за посиланням
Прочитай 1 пункт параграфа 22 підручника (стор.175).
    Подумай:
1)Чому герб утвореної держави мав такий вигляд? Як ти розумієш його девіз?
2)Що таке Ціслейтанія і Транслейтанія?
3) Яка головна проблема турбувала правлячі кола Австро­Угорщини?
4)Які землі Австро­Угорщини були найбільш економічно розвиненими?
Прочитай 2 22 параграфа підручника, виписуючи дати і основні події російсько­турецької війни 1877—1878 рр.?
Які країни Балканського півострова здобули незалежність у результаті російсько­турецької війни 1877—1878 рр.?
Прочитай 4-5 пункти параграфа, розглянь карти на стор.183-184
Подумай:
1)Чому балканські війни не вирішили проблеми Балкан?
 2)Яку роль відігравали великі держави під час конфлікту на Балканах?

          Уважно перечитай «Висновки» параграфа на стор.185

Урок № 28
Дата: 08.04.20.
Тема: Російська імперія
Поясни поняття: «Справедливий курс» Т.Рузвельта, «Нова демократія» В.Вільсона, карикатуру на компанію Дж. Рокфеллера «Стандард Ойл», расова дискримінація.
Пригадай реформи 60-70-х років ХІХ ст. проведені у Російській імперії (за робочим зошитом з історії України).
Прочитай 2 пункт параграфа 21 підручника (стор.163-165). Подумай: Які риси були притаманні економічному розвитку пореформеної Росії?
Пригадай соціальні рухи на українських землях к.ХІХ-п.ХХ ст.
 Прочитай 3-5 пункти 21 параграфа підручника, виписуючи назви організацій, лідерів, основні напрямки діяльності.
Передивись навчальне відео за посиланням

Випиши: Передумови, причини і результати Першої російської революції 1905—1907 рр.
Склади хронологічну таблицю подій.
Познайомся з реформою П.Столипіна за посиланням


 Уважно перечитай «Висновки» параграфа на стор.174

Урок № 27
Дата: 01.04.20.
Тема: Сполучені Штати Америки
Передивись навчальний фільм за посиланням


 Прочитай 1-2 пункти параграфа 20 підручника.
  Розглянь карикатуру на стор. 154. Як ти розумієш ідею автора?
Передивись навчальний фільм за посиланням

 Прочитай 3-5 пункти 20 параграфа підручника
 Поясни поняття: «Справедливий курс» Т.Рузвельта, «Нова демократія» В.Вільсона.
Уважно перечитай висновки параграфа на стор.159


Урок № 26
Дата: 18.03.20.
Тема: Італія
Переглянь дати основних подій і терміни з теми «Велика Британія»
( параграф 18)
Презентація «Великобританія за  «Вікторіанську добу»
 Виконай  до 25.03.на окремому аркуші тести за темою «Велика Британія» (стор.123-124, тести додаються), написавши тему і прізвище. Завантаж сканкопію чи друкований документ відповіді на пошту mrsborisenkosa@gmail.com
1    Уважно познайомся з матеріалом підручника (параграф 19 «Італія»).
       В робочий зошит запиши дати і основні події в історії Італії цього періоду, реформи уряду Джолітті.
3    Перечитай висновки підручника.

1 коментар:

  1. Сделайте пожалуйста цвет текста другого цвета,приходить выделять текст что-бы прочитать,невидно текст красным на зеленом фоне

    ВідповістиВидалити