ДИСТАНЦІЙНІ УРОКИ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ 9 КЛАС

25.05.20р.(26.05.20р.)
Тема: Тематичне оцінювання за темою : «Західноукраїнські землі на початку ХХ століття»

Тематичне оцінювання проводиться у формі тестування за посиланням


 Код доступу 9329179
Для того, щоб успішно пройти тест, необхідно повторити матеріал підручника (параграфи 27-29), пригадати власні конспекти в робочому зошиті, за можливості повернутися до навчальних відео.
Відкривши тест за посиланням, обовязково підпиши його.
Всі запитання тесту мають варіанти відповіді, обравши правильну( на твою думку) відповідь, приступай до наступного запитання.
Відповівши на всі запитання тесту, натисни «Отправить». 
Звертаю увагу, відповіді на тестові запитання приймаються лише до 21.00 26.05.20р.
Бажаю успіху! Сподіваюся, ти впораєшся!

18.05.20.р.(19.05.2020р.)
Практичне заняття. Вплив греко-католицької церкви  на піднесення національної свідомості населення  західноукраїнських земель.
Подумай:
1. У яких українських регіонах була поширена греко-католицька церква на початку XX ст.?
2. Яку роль відіграла греко-католицька церква в національному відродженні на західноукраїнських землях?
Мета практичної роботи:
ü ознайомитися з постаттю митрополита А. Шептицького;
ü визначити зміну ролі греко-католицької церкви в українському русі на західноукраїнських землях.
Хід заняття 1. Опрацюй наведений матеріал і дай відповіді на запитання.
2. Зроби висновки відповідно до мети заняття.
Матеріал підручника на стор. 250-251
Письмові відповіді на запитання завантаж на електронну пошту:  
 1. Чому греко-католицька церква наприкінці XIX ст. втратила свій вплив на український рух?
 2. Яку нову роль церкви визначив А. Шептицький в українському русі?
3. Які особисті якості митрополита сприяли перетворенню церкви на моральний авторитет в українському русі?

Бажаю успіху!

12.05.20.р.(15.05.2020р.)
Тема: Суспільно-політичне життя  на західноукраїнських землях на початку XX ст.
Подумай:
1. Якими були основні течії суспільно­політичного руху на західноукраїнських землях у другій половині XIX ст.?
2. Як розгортався український національний рух на західноукраїнських землях у цей період?
3. Як утворилися українські політичні партії в Галичині?
            В робочому зошиті запиши дату і тему уроку.
За посиланням передивись навчальне відео з теми

Завдання за відео:
 Склади  розгорнутий план за темою «Здобутки українського національного руху на західноукраїнських землях на початку XX ст.».
Запамятай:
Ø На початку XX ст. вагомі здобутки українського національного руху в Галичині перетворили її на «український П’ємонт».
Ø Унаслідок наполегливої боротьби українці Галичини, спираючись на свої політичні партії, змогли досягти певних результатів у боротьбі за український університет, загальне виборче право та реформу крайового статуту.
Ø Вагомими були успіхи тогочасного українського руху в Буковині. У краї виникли українські політичні партії. У Закарпатті український національний рух залишався досить слабким.

Повторити матеріал уроку можна у параграфі 28-29 підручника на сторінках 240-248




04.05.20.р.(05.05.2020р.)
Тема: Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку XX ст.
Подумай:
 Як ти розумієш поняття «колоніальна політика»?
Назви основні відмінності розвитку промисловості західно- і східноукраїнських земель.
  Чим була зумовлена та які основні наслідки мала еміграція українців?
Відповіді на ці питання дізнаєшся, вивчивши нову тему.
            В робочому зошиті запиши дату і тему уроку.
За посиланням передивись навчальне відео з теми

Запамятай:
Ø На західноукраїнських землях активно розвивалися лише ті галузі, які мали сировинний характер, — нафтова, озекеритна, лісопильна, борошномельна, соледобувна.
Ø На початку XX ст. на Галичину загалом припадало 4—5 % світового видобутку  нафти.
Ø  Для цього періоду було характерне інтенсивне проникнення іноземного капіталу (австрійського, німецького, англійського, американського, французького, бельгійського), який майже повністю контролював промисловість краю та по-хижацьки експлуатував його природні багатства.
Ø Західноукраїнські землі поступово перетворювалися на ринок збуту для підприємств більш розвинених регіонів Австро-Угорщини.
Ø Злиденне становище більшої частини населення стимулювало трудову еміграцію.
Повторити матеріал уроку можна у параграфі 27 підручника.

27.04.20.р.(28.04.2020р.)
Тема: Тематичне оцінювання за темою : «Наддніпрянська Україна у 1900-1914 роках»

Тематичне оцінювання проводиться у формі тестування у Googl-формі за посиланням
Для того, щоб успішно пройти тест, необхідно повторити матеріал підручника (параграфи 23-26 ), пригадати власні конспекти в робочому зошиті, за можливості повернутися до навчальних відео.
Відкривши Googl-форму за посиланням, обовязково підпиши її ( на рядку «Мой ответ»).
Всі запитання тесту мають варіанти відповіді, обравши правильну( на твою думку) відповідь, приступай до наступного запитання.
Відповівши на всі запитання тесту, натисни «Отправить».
Бажаю успіху! Сподіваюся, ти впораєшся!


21.04.20.р.(24.04.20р.)
Тема:  Практичне заняття. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини.
За робочим зошитом пригадай:
 А)Столипінську аграрну реформу за планом:
 1) причини здійснення; 2) мета; 3) складові; 4) особливості проведення на українських землях; 5) результати.
 Б)Які українські партії існували в Наддніпрянській Україні?Яку мету проголошували українські партії Наддніпрянщини?
            В робочому зошиті запиши дату і тему уроку «Практичне заняття. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини» (стор.135)
             За  матеріалами підручника (§ 23—26) склади узагальнюючу таблицю.
Течії
Націоналістична
Соціалістична
Ліберально­ демократична

Партії, які представляли течії



Мета боротьби



Основні засоби



Поясни, чому прагнення автономії було панівним напрямком в українському русі в Наддніпрянській Україні.
 Прочитай уривки із джерел, які відображають процес змін програмових положень Революційної української партії (РУП) та її наступниці Української соціал-демократичної робітничої партії (УСДРП).
Поясни, як змінювалися програмові положення щодо державного статусу України. Про що свідчили ці зміни? Чим вони були зумовлені?
1) «Самостійна Україна», 1900 р.: «Одна-єдина, неподільна, вільна, самостійна Україна від Сяну аж по Кавказ»»; «Усі, хто на цілій Україні не за нас, ті проти нас. Україна для українців, і доки хоч один ворог-чужинець лишиться на нашій території, ми не маємо права покласти оружжя. І пам’ятаймо, що слава і побіда — се доля борців за народну справу».
2) 1902 р.: «…ідеалом партії є вільна, самостійна Україна з широко розвиненим соціалістичним державним устроєм».
3) 1903 р.: «…Світогляд “Самостійної України” не є тепер типовим для нашої партії»; «національне питання вигадала буржуазія, щоб затемнювати самосвідомість пролетаріату»; «РУП  перейшла на загальні засади марксизму, вимагаючи національної автономії України».
 4) 1904 р.: «“Самостійна Україна” була теоретичною помилкою». 
5) 1905  р.: «Гасло “Самостійна Україна” РУП хутко змінила на “автономію” й прийняла назву УСДРП».
 Зроби висновки, оформи у вигляді презентації з 5—6 слайдів «Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини». Практичну роботу, презентацію завантаж на пошту mrsborisenkosa@gmail.com
Бажаю успіху!!!



13.04.20.р
Тема:  Наддніпрянська Україна в 1907—1914 рр.
Пригадай.
За робочим зошитом пригадай:
1) «Здобутки українського національно-культурного руху   в роки революції 1905-1907рр.»
2)  Охарактеризуйте участь депутатів-українців у діяльності I та II Державних дум.
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку « Наддніпрянська Україна в 1907-1914рр.»
Прочитай пункт 1 параграфа 26 стор.226 підручника, пригадай, що відомо тобі з історії Російської імперії щодо аграрної реформи Столипіна.
 За посиланням уважно передивись навчальне відео.

Охарактеризуйте (письмово)столипінську аграрну реформу за планом:
 1) причини здійснення; 2) мета; 3) складові; 4) особливості проведення на українських землях; 5) результати.
Прочитай матеріал підручника ( параграф 26). За пунктами 2-5 параграфа дай відповіді на питання:
1)Охарактеризуйте діяльність українських політичних партій у 1907—1914 рр. 2) Яким було ставлення загальноукраїнських політичних партій до проблем українців?
3)Визначте характерні риси розвитку українського національно-культурного руху.
4) Як відбувався розгляд українських питань у III та IV Державних думах
 За матеріалом  пункту 6  подумай: Чому справа Бейліса набула широкого розголосу в тогочасному суспільстві?

Уважно прочитай «Висновки» підручника (стор. 234)

10.04.20.р
Тема:  Події революції 1905—1907 рр. на українських землях.
Пригадай.
  •          Коли утворилася Російська партія соціалістів­революціонерів (есерів)?
  •            Які три течії існували в українському напрямку суспільно­політичного життя?             
  •                   Хто був автором брошури «Самостійна Україна»?
  •        Коли утворилася РУП?
  •       Яким вбачала майбутнє українських земель УДП?
  •          Коли утворилася УНП?

Нова тема уроку тісно пов’язана з  попередньою темою з всесвітньої історії «Перша російська революція 1905—1907 рр.».
Повтори причини і передумови цих подій за робочим зошитом з всесвітньої історії.
Подумай, чому ці події мали вплив на ситуацію  на українських землях?
За посиланням уважно передивись навчальне відео.

В робочому зошиті запиши дату і тему уроку.
Прочитай матеріал підручника ( параграф 25). За пунктами 5-7 параграфа склади хронологічну таблицю подій.
«Здобутки українського національно-культурного руху
в роки революції 1905-1907рр.»

Дата
Події






              Уважно прочитай «Висновки» підручника (стор. 225)

Бажаю успіху! 

06.04.20р.  (07.04.20р.)
Тема:  Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні.
 Поміркуй:
1.Якими були характерні риси розвитку промисловості на українських землях? 2.Охарактеризуйте розвиток сільського господарства в  тогочасній Наддніпрянській Україні.
3.Яку роль у розвитку українського економічного життя відігравав кооперативний рух?
Перед вивченням нової теми раджу переглянути навчальний фільм за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=XVLcY8n-7zs  ,  для того щоб пригадати перші політичні партії на Західній Україні.
Прочитай матеріал підручника ( параграф 24), особливу увагу звертай на утворення політичних партій, прізвища лідерів, програми.
В робочому зошиті запиши дату і тему урока.
Накресли схему «Український напрямок у суспільно-політичному житті Наддніпрянської України на початку XX ст.» (стор. 213)
Передивись навчальний фільм, визнач роль М.Міхновського в політичному житті Наддпніпрянської України.

2.Склади таблицю «Українські партії Наддніпрянської України на початку XX ст.».
Назва партії
Дата створення
Течія
Лідери
Програмова мета















     3.Уважно прочитай «Висновки» підручника.
Бажаю успіху!

30.03.20р.
Тема:  Соціально-економічний розвиток українських земель у другій половині ХІХ, початку ХХ століття.
Пригадай:
1. Якими були особливості розвитку промисловості на українських землях у другій половині XIX ст.?
2. Як розвивалося сільське господарство в Наддніпрянській україні та на західноукраїнських землях у цей період?
 3. Чим була зумовлена і як відбувалася трудова еміграція українців
1.     Прочитай матеріал підручника ( параграф 23), особливу увагу звертай на інформацію, повязану з іменами і територіями рідного краю.
2.     Передивись навчальні фільми за посиланням


1.     Передивись ілюстрації підручника. Зроби власні висновки, щодо розвитку економіки українських земель у д.п. ХІХ століття, політики Російської імперії у соціальній сфері життєдіяльності українців.
2.     Уважно прочитай «Висновки» підручника.
3.     Підготуй презентацію: «Наш край у другій половині ХІХ століття».
Готову роботу надішли на електронну пошту mrsborisenkosa@gmail.com
 Бажаю успіху! 

17.03.20р.
Урок № 30
Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Австо-Угорщини в другій половині ХІХ ст.»
 Повтори матеріал підручника (§ 21—22) та за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=o1WrxrguZYA
 Створи презентацію з 5—6 слайдів «Особливості культурницького та політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях».
 Виконай тренувальні тести за посиланням
Виконати самостійні роботи, завантажені в папку. 
Виконану роботу надішли на пошту mrsborisenkosa@gmail.com , або в Viber.

1 коментар:

  1. Сделайте пожалуйста цвет текста другого цвета,приходить выделять текст что-бы прочитать,невидно текст красным на зеленом фоне

    ВідповістиВидалити