21.05.2020р. Урок № 35
Тема: Тематичне оцінювання за темою : «Суспільне та господарське життя на українських землях у період ХІV — ХV ст.»
Тематичне оцінювання проводиться у формі тестування у Googl-формі за посиланням
Для того, щоб успішно пройти тест, необхідно повторити матеріал підручника (параграфи 21-22), пригадати власні конспекти в робочому зошиті, за можливості повернутися до навчальних відео.
Відкривши Googl-форму за посиланням, обов’язково підпиши її ( на рядку «Мой ответ»).
Всі запитання тесту мають варіанти відповіді, обравши правильну (на твою думку) відповідь, познач її та приступай до наступного запитання.
Відповівши на всі запитання тесту, натисни «Отправить».
Результат твого тесту з’явиться одразу.
Бажаю успіху! Сподіваюся, ти впораєшся!
07.05. 2020р. Всесвітня історія
Тема: Держави Центральної та Східної Європи у Х-ХV століттях
Пригадай поняття:«Відродження», «Гуманізм», «меценат», «велике переселення слов’ян».
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку: «Держави Центральної та Східної Європи у Х-ХV століттях».
Розглянь карту на стор. 234 підручника. Які напрямки розселення слов’ян Європою? Прочитай 1 пункт.
Переглянь онлайн-урок за посиланням
Завдання по відео:
Зупиняючи відео, запиши:
Назви утворених слов’янами держав, імена їх правителів.
З
начення діяльності Кирила і Мефодія.
начення діяльності Кирила і Мефодія.
Погляди і заповіді Яна Гуса. Причини гуситських війн.
Уважно прочитай 3-5 пункти параграфа 20 підручника, розгляньте ілюстрації.
16.04.2020 Листопадов В. 7-Б клас Історія України
Тема. Українські землі у складі Великого
князівства Литовського
Узагальнюючи вивчення попередніх тем, виконай
тестові завдання (стор. 170-171) в зошиті для контрольних робіт. Відповіді на
тест завантаж на електрону пошту mrsborisenkosa@gmail.com до
14.04.20р.
У робочому зошиті запиши дату і тему уроку «Українські
землі у складі Великого князівства Литовського»
Пригадай:
1.У якому році припинило існування
ГалицькоВолинське князівство?
2. Хто був останнім князем ГалицькоВолинського
князівства?
3.Які країни поділили між собою
галицьковолинську спадщину?
Яка держава має назву «князівство»? Як це пов’язано з українськими землями?
Переглянь навчальний фільм за посиланням:
За текстом 1 пункту підручника (параграф 19,
стор. 172) в робочому зошиті склади таблицю «Етапи входження українських земель
до складу Великого князівства Литовського»
Ім’я литовського князя
|
Рік
|
Територія
|
Уважно перечитай пункт 2 підручника (стор.175), в робочий зошит випиши виділені жирним шрифтом дати і події, пов’язані з ними.
Уважно розглянь ілюстрації підручника (стор.172-178),
поміркуй, яких подій вони стосуються.
02.04.2020 Листопадов В. 7-Б клас Всесвітня історія
Тема: Держави Середземномор'я в Середні віки
І. Повторення вивченого з теми «Священна Римська імперія» (параграф 15)
1. Переглянь навчальний фільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=_XfFxNzUpGk&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=61&t=0s
1. Переглянь навчальний фільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=_XfFxNzUpGk&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=61&t=0s
2.Які прагнення мали імператори Німеччини до італійських міст-держав?
ІІ. Вивчення нового матеріалу.
1.Уважно прочитай матеріал 1 пункта параграф 16)підручника (стор.179-182)
2.Розглянь ілюстрації підручника.
3.Переглянь навчальний фільм за посиланням.
ІІ. Вивчення нового матеріалу.
1.Уважно прочитай матеріал 1 пункта параграф 16)підручника (стор.179-182)
2.Розглянь ілюстрації підручника.
3.Переглянь навчальний фільм за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=vENcWgyIaA0&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=64
4.Прочитай пункти 2-5, розглянь карту на на стор.186)
4.Прочитай пункти 2-5, розглянь карту на на стор.186)
ІІІ. Узагальнення вивченого
Дайте відповіді на запитання:
1. Чим запам’яталися вам італійські міста?
2.Коли і чому були утворені кортеси?
3.Чому Ізабелль та Фернандо називають католицькими королями?
4.Спираючись на ілюстрації й текст параграфа, опишіть життя людини в арабській Іспанії.
5. Назвіть причини та наслідки Реконкісти.
6.Поміркуйте, що спільного в Реконкісти із Хрестовими походами та чим вони відрізняються.
1. Чим запам’яталися вам італійські міста?
2.Коли і чому були утворені кортеси?
3.Чому Ізабелль та Фернандо називають католицькими королями?
4.Спираючись на ілюстрації й текст параграфа, опишіть життя людини в арабській Іспанії.
5. Назвіть причини та наслідки Реконкісти.
6.Поміркуйте, що спільного в Реконкісти із Хрестовими походами та чим вони відрізняються.
17.03.20р. Листопадов В. 7-Б Історія України
Тема. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів
із розділу «Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)»
із розділу «Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)»
І. Повторення вивченого матеріалу.
1. За хронологічною таблицею в робочому зошиті повторити тему:
«Монгольська навала на Українські землі». (Параграф підручника 15).
«Монгольська навала на Українські землі». (Параграф підручника 15).
2. Переглянути навчальні фільми за посиланням:
3. За таблицями ( у робочому зошиті)
«Внутрішня та зовнішня політика князя Данила Галицького та його нащадків»
(Параграф підручника 16)
«Внутрішня та зовнішня політика князя Данила Галицького та його нащадків»
(Параграф підручника 16)
4. Переглянути навчальні фільми за посиланням:
ІІ. Самостійна робота з тестовими завданнями.
В зошиті для контрольних робіт виконати тестові завдання,
обравши правильну відповідь (Сканкопії тестів додаються).
обравши правильну відповідь (Сканкопії тестів додаються).