ДИСТАНЦІЙНІ УРОКИ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ 7 КЛАС

05.04.2021р.(08.04.21р.)

Тема Наукові та технічні досягнення.Книгодрукування.

Пригадай

  • Яка наука називається схоластикою?
  • Як схоластика впливала на розвиток освіти?
  • Найдавніші університети Європи?
В робочому зошиті запиши дату і нову тему: «Наукові та технічні досягнення. Книгодрукування».
Відео урок до цієї теми ти можеш переглянути за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=ODB15Sk0xro&ab_channel=MONUKRAINE


За  відео-уроком, матеріалом підручника у параграфі 24 зроби записи в таблиці

Галузь

Досягнення

Філософія

 

Математика

 

Астрологія

 

Медицина

 

Книгодрукування

 

 
Виконай практичні завдання за  QR –кодом (стор. 115,117)
Перевір, як засвоїв матеріал, розглянувши хмаринку слів на стор. 117.
Бажаю успіху!

18.01.2021р.(21.01.21р.)

Тема. Хрестові походи. Держави хрестоносців. Духовно-рицарські ордени

Розглянь хмаринку слів на стор. 72.
Яку історію розповідає хмаринка? Поясни слова.
У якій частині світу знаходився Єрусалим?
Яке місто було столицею Візантії?
В робочому зошиті запиши дату і нову тему: «Хрестові походи. Держави хрестоносців. Духовно-рицарські ордени».
Відео урок до цієї теми ти можеш переглянути за посиланням
https://cutt.ly/GjUG2kY
 
 На стор.72 підручника розглянь схему «Причини Хрестових походів».
Підготуй таблицю «Хрестові походи»

Похід

Роки

Результати

І

1096-1099

 

ІІ

 

 

ІІІ

 

 

 

 

 

 
Прочитай текст підручника на стор. 73-76, розглянь карту на стор. 73, ілюстрації, зроби записи в таблиці.
Подумай: які наслідки мали Хрестові походи?
Перевір, як засвоїв матеріал, виконавши  онлайн-вправи за QR –кодом на стор.76.
Бажаю успіху!

 

11.01.2021р.(14.01.21р.)

Тема: Скандинавія в добу Середньовіччя. Походи вікінгів та їхні завоювання.
Пригадай:
  •  Кого на Русі називали варягами?
  • Який торгівельний шлях називався «Із варяги в греки»?
  • Чому правляча династія руських князів мала назву Рюриковичі?
В робочому зошиті запиши дату і нову тему: «Скандинавія в часи Середньовіччя».
Відео урок до цієї теми ти можеш переглянути на сайті «Всеукраїнської школи онлайн» за посиланням
https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+World-History-7th-grade+2020/courseware
 На стор.67-68 підручника розглянь як виглядали вожді-конунги і воїни вікінги, дракари вікінгів.
Прочитай текст на стор.67-68.
 Запиши поняття: нормани, вікінги, варяги, «доба вікінгів», дракари.
Прочитай текст підручника на стор. 68-71, розглянь карту на стор. 69.
Перевір, як засвоїв матеріал, виконавши  онлайн-вправи за QR –кодом на стор.71 та опрацювавши хмаринку слів.

02.11.2020р.(05.11.20р.)

Тема: Зв’язок людини і природи. Рух населення

Пригадай:

  •  Поняття: колонізація, міграція, клімат, землеробство, скотарство.
  •  Причини переселення народів.
  •  Як природні умови впливали на життя людей?

В робочому зошиті запиши дату і нову тему: «Зв’язок людини і природи. Рух населення».

 На стор.40 підручника розглянь середньовічні мініатюри. Опиши заняття людей.

Прочитай текст на стор.40-42.

 Подумай :

  •  Чому ліс і земля були основним джерелом життя і доходів людей у Середні віки?
  • Якими були причини внутрішньої колонізації?

Прочитай текст підручника на стор. 42-43, розглянь ілюстрації.

Запиши схему : «Напрямки колонізації» ( стор.43)

 Перевір, як засвоїв матеріал, погравши в онлайн-гру за QR –кодом на стор.44

 

 19.10.2020р.(22.10.20р.)

Тема: Практичне заняття. Зіставити організацію влади у «варварських королівствах», Франкській імперії, Візантійській імперії, перших Арабських халіфатах

Продовжи ланцюжок:

Аравійський півострів - араби - іслам  - Коран - … - …

Пригадай:

1.     Події з історії арабського народу за датами: 610р., 622р., 630р.

2.     Поняття: іслам, Коран,  Гіджра, храм Кааба, халіфат.

В робочому зошиті запиши дату і нову тему: Практичне заняття.

Прочитай історичні джерела в підручнику на стор.36-37.

Дай відповіді на запитання:

1.     До історії яких середньовічних держав належать ці уривки?

2.     Про яку подію розповідає джерело?

Складіть онлайн-пазл за QR-кодом (стор.37)

Виконай кросворд навпаки на стор.38

Хмаринки із секретом- знайди зайве слово.

Уважно розглянь монети на стор.39, визнач, за правління якого з імператорів карбувалися вони.

За QR-кодом перевір свої знання з вивченої теми.


Урок № 2 Дата: 10.09.2020р. (14.09.20р.)
Тема: Велике переселення народів та його наслідки
Пригадай:
1.     Причини загибелі Західної Римської імперії.
2.     Який рік і які події привели до загибелі Західної Римської імперії.
В робочому зошиті запиши дату і нову тему: «Велике переселення народів та його наслідки».
 Передивись  навчальне відео за посиланням,
https://www.youtube.com/watch?v=is5Xobzpy1c&ab_channel=MONUKRAINE Велике переселення народів

Прочитай пункт 1 параграфа 3 (стор.15-17), розглянь ілюстрації.
Зверни увагу на поняття: міграція, вандалізм.
Опрацюй історичний документ на стор. 16. Як було організоване управління германськими племенами?

За кюар-кодом підручника на стор. 16 передивись відео «Битва на Каталаунських полях». Чому цю подію називають «битвою народів»?

Урок № 1 Дата: 07.09.2020р.
Тема: Розпад Римської імперії. Падіння Західної Римської імперії.
Пригадай:
1. Поняття: імперія, колонія, провінція, офіційна релігія, християнство.
2. Причини кризи Римської імперії.
3. Назвіть народи — сусіди Риму.
В робочому зошиті запиши дату і нову тему: «Розпад Римської імперії. Падіння Західної Римської імперії».
 Передивившись  навчальне відео за посиланням,
Запиши:
1.     Рік розподілу Римської імперії на Західну і Східну.
2.     Імя імператора, за наказом якого це сталося.
3.     Назви столиць, розділеної імперії.
Передивившись  навчальне відео за посиланням,
Запиши:
1.     Назви варварських племен.
2.     Причини загибелі Західної Римської імперії.
3.     Який рік і які події привели до загибелі Західної Римської імперії.
  Підручник «Всесвітня історія. 7 клас. Щупак І.» параграф 1 допоможе пригадати матеріал вивчений у 6 класі.
Прочитай і розглянь ілюстрації.


2020-2021 навчальний рік


21.05. 2020р.     
Тема: Утворення Османської імперії
Пригадай:
Які українські землі входили до  складу Османської імперії.
До яких наслідків призвели турецькі набіги на українські землі.
Під впливом яких культур розвивалася культура Кримського ханства.  
Державний устрій Кримського ханства.
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку: «Утворення Османської імперії».
Для вивчення нової теми необхідно засвоїти поняття:
Турки-османи — основне населення Османської імперії.
Султан — титул правителя в мусульманських державах.
Яничари — піхотний корпус, який створювався шляхом насильницького набору хлопчаків-християн. Їх навертали в іслам, при цьому кожному давали інше ім’я.
Емір — титул правителя або князя в деяких мусульманських країнах, а також особа, що носить цей титул. Також уживається в значенні повелителя мусульман взагалі. До появи ісламу емірами називалися полководці.
Переглянь навчальне відео за посиланням

Розглянь карту на стор. 204(А), 302(Б,В) підручника.
Установи основні напрямки походів турків-османів.
Покажи на карті  території Османської імперії в різні періоди Середньовіччя. Назви народи, що входили до складу імперії. Які релігії вони сповідували?

Уважно прочитай параграф 27 підручника (7-Б,В), параграф 28  (7-А),
розглянь ілюстрації.


14.05. 2020р.     
Тема: Держави Центральної та Східної Європи у Х-ХV століттях (Угорщина, Польща).
Пригадай:
          Назви утворених словянами держав, імена їх правителів.
          Значення діяльності Кирила і Мефодія.
          Погляди і заповіді Яна Гуса. Причини гуситських війн.
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку: «Держави Центральної та Східної Європи у Х-ХV століттях: Угорщина, Польща».
Переглянь онлайн-урок за посиланням:

Уважно прочитай 5-6 пункти параграфа 21 підручника (7-Б,В), пункти 1-2 параграфа 25  (7-А), розгляньте ілюстрації.
Подумай:
Коли Польща стала королівством?
Які реформи здійснив Казимир III? Чому його було названо Великим?
Як відбувалася християнізація держав Центральної і Східної Європи?
Випиши із тексту 2-3 події з історії середньовічної Угорщини, які ви вважаєте найважливішими для цієї країни.



07.05. 2020р.     
Тема: Держави Центральної та Східної Європи у Х-ХV століттях
Пригадай поняття:«Відродження», «Гуманізм», «меценат», «велике переселення словян».
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку: «Держави Центральної та Східної Європи у Х-ХV століттях».
Розглянь карту на стор. 234 підручника. Які напрямки розселення слов’ян Європою? Прочитай 1 пункт.
Переглянь онлайн-урок за посиланням

Завдання по відео:
Зупиняючи відео, запиши:
     Назви утворених словянами держав, імена їх правителів.
      Значення діяльності Кирила і Мефодія.
       Погляди і заповіді Яна Гуса. Причини гуситських війн.
Уважно прочитай 3-5 пункти параграфа 20 підручника (7-Б,В), пункт 3 параграфа 25  (7-А), розгляньте ілюстрації.


30.04. 2020р.     
Тема: Раннє Відродження. Гуманізм.
Основні поняття: «Відродження», «Гуманізм», «меценат».
Пригадай:
1)Причини виникнення шкіл у Середньовіччі
2) «Сім вільних мистецтв»
3)Найперші університети Європи
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку: «Раннє Відродження. Гуманізм».
Переглянь відео за посиланням

Завдання по відео:
Зупиняючи відео, запиши:
 Пояснення понять «Епоха Відродження», «гуманізм», «меценат».
Імена найвідоміших представників мистецтва епохи Відродження.
Зверни увагу!!!!
Ставлення Гуманістів до людини
• Людина — найвища цінність, найкраще і головне творіння Бога.
 • Ідеал гуманістів — «універсальна людина» — всебічно розвинена особистість, яка досягла досконалості в різних сферах науки, у літературі, філософії, мистецтві.
• Право кожної людини на індивідуальний, вільний розвиток, чуттєві радощі, звичайні земні потреби.
 • Повага до людської гідності.
Подумай. Як відрізняється ставлення гуманістів до людини від ставлення священників? Що, на твою думку, більш справедливе?

Уважно прочитай матеріал підручника (стор. 214-217 (7-Б,В), параграф 23 стор. 157 (7-А), розглянь ілюстрації.

23.04. 2020р.     
Тема: Середньовічні школи та університети
Основні поняття: «схоластика», «університет», «богослов», «алхімія».
Пригадай:
1) причини розколу християнства;
2)  назви чернечих орденів;
3) пояснення понять: «єретик», «індульгенція», «інквізиція»
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку: «Середньовічні школи та університети».
Перегляньте онлайн-урок за посиланням

Завдання по відео:
Зупиняючи відео, запиши:
1)Причини виникнення шкіл у Середньовіччі;
2) «Сім вільних мистецтв»;
3)Найперші університети Європи;
4)Пояснення понять "схоластика", "алхімія";
5)Винахоти Середньовіччя.
Уважно прочитайте матеріал підручника (параграф 18 пункти 2-4(7-Б,В), параграф 22 стор.152 (7-А), розгляньте ілюстрації.


16.04. 2020     
Тема: Християнська церква у ХІІ-ХV ст.
Основні поняття: «Велика схизма», «єретик», «індульгенція»
Пригадай:
1) Який вплив на життя людини в Середньовіччі мала церква? Чому це відбувалося?
2)      Назви духовно-рицарських орденів. Коли вони виникли?
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку: «Християнська церква у ХІІ-ХVстолітті».
Перегляньте онлайн-урок за посиланням
Завдання по відео:
Особливу увагу зверни на карти, представлені у відео.
Зупиняючи відео, запиши: 
1)причини розколу християнства; 
2)назви чернечих орденів;  
3)пояснення понять:«єретик», «індульгенція», «інквізиція»

Уважно прочитай матеріал підручника (параграф 17(7-Б,В), параграф 21(7-А), розглянь ілюстрації.

02.04.2020     
Тема: Держави Середземномор'я в Середні віки
Пригадай з теми «Священна Римська імперія»
 (параграф 18, для 7-Б і 7-В- параграф 15)
        Переглянь навчальний фільм за посиланням

Які прагнення мали імператори Німеччини до італійських міст-держав?
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку.
  Уважно прочитайте матеріал  1 пункта параграфа 19(для 7-Б,7-В параграфа 16) підручника стор.129 (відповідно 179-182)  Розгляньте ілюстрації.
Переглянь навчальний фільм за посиланням.

Прочитай пункти 2-5, розглянь карту на стор.133 (7-Б,7-В карта на стор.186).
Дайте відповіді на запитання: 
1. Чим запам’яталися вам італійські міста? 
2. Коли і чому були утворені кортеси?
 3. Чому Ізабелль та Фернандо називають католицькими королями?
4. Спираючись на ілюстрації й текст параграфа, опишіть життя людини в арабській Іспанії.
 5. Назвіть причини та наслідки Реконкісти. 
6. Поміркуйте, що спільного в Реконкісти із Хрестовими походами та чим вони відрізняються.
          Виконати тести (7-Б,7-В стор.190-192), відповіді надіслати на пошту mrsborisenkosa@gmail.com (7-А тести додаються)
Бажаю успіхів!

19.03.2020     Всесвітня історія 7 клас
Тема: Священна Римська імперія
Основні поняття: «курфюрст», «Золота булла».
 Основні дати: 911 р. – виникнення Німецького королівства;

Повтори з теми «Англія ХІ-ХV століття» (параграф 17)
   Перегляньте навчальні фільми за посиланням
 Дай відповіді на запитання підручника (стор.122).
       Пригадай поняття «імперія», ознаки імперії.
Уважно прочитайте матеріал підручника (параграф 18)
Розгляньте ілюстрації  та карту на стор.126
Зверни особливу увагу поняттю «Золота булла», порівняй його з «Хартією вольностей»
 Переглянь презентацію за посиланням.
Дай відповіді на запитання:
 1. В результаті яких історичних подій постало Німецьке королівство?
 2. Чому німецькі королі прагнули підпорядкувати міста Італії?
3. Проти кого і з якою метою було здійснено «натиск на Схід»?
4. Які права німецьких князів закріпила «Золота булла»?


Немає коментарів:

Дописати коментар