ДИСТАНЦІЙНІ УРОКИ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ 10 КЛАС

19.01.21.р. Тема:  Німеччина

Пригадай:
  • Які причини виникнення фашизму в Італії?
  • Яку зовнішню політику проводили фашисти?
  • Чому Італія стала молодшим партнером Німеччини?
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку.
Опрацювавши матеріал пунктів 1-2 параграфа 17 підручника «Всесвітньої історії», з’ясуй:
  • Якими були наслідки Листопадової революції в Німеччині?
  • Як Німеччина стала федеративною республікою?
За посиланням уважно передивись навчальне відео:
https://cutt.ly/4jOsaLJ
 


Уважно прочитай п.3-5 параграфа 17.
Зроби висновки:
  • Що сприяло приходу до влади в Німеччині фашистів?
  • Як Адольф Гітлер став рейхсканцлером?
  • Яке значення для зміцнення фашистів мала «ніч довгих ножів»?
Масове насильство, репресії, антисемітизм– ці питання розкриті у 6-7 пунктах параграфа 17.
Випиши і запамятай основні дати з теми.
Бажаю успіху!

 

 

12.01.21.р.
Тема:  Італія
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку.
Опрацювавши матеріал пунктів 1-2 параграфа 16 підручника «Всесвітньої історії», з’ясуй:
  • Якими були наслідки Першої світової війни для Італії?
  • У чому полягала політична і економічна кризи?
  • Як ти зрозумів поняття «ідея реваншизму»?
За посиланням уважно передивись навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=AoSxKLhyquw&feature=emb_logo&ab_channel=%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%96%D0%A2.%D0%93.%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B0
 


Уважно прочитай п.3-4 параграфа 16.
Зроби висновки:
  • Що сприяло приходу до влади в Італіі фашистів?
  • Чому Б.Муссоліні вважається диктатором?
  • Етапи фашизації Італії?
Зовнішня політика фашистської Італії, експансіоністські претензії, створення імперії, союз з Німеччиною – ці питання розкриті у 5-6 пунктах параграфа 16.
Випиши і запамятай основні дати з теми.
Бажаю успіху!

20.10.20.р

Тема:  Узагальнення знань за розділом «Облаштування повоєнного світу»

Пригадай (усно)

  • Значення термінів і понять: репарації, Ліга Націй, Версальсько-Вашингтонська система міжнародних договорів, «лінія Керзона», демілітаризована зона, пакт, «санітарний кордон», система колективної безпеки, «план Дауеса», «план Юнга», «пакт Бріана—Келлога»
  • Склади перелік подій цього періоду, які ви вважаєте найважливішими для тогочасного розвитку світу.
  •  Назв видатних історичних діячів цієї доби. У чому ти вбачаєте їхній внесок в історію?
  • Охарактеризуй основні результати, суперечності й наслідки Версальсько-Вашингтонської системи.  Проаналізуйрішення Паризької та Вашингтонської конференцій з позицій інтересів «великих» і «малих» держав.
  • Визначте основні джерела нестабільності в тогочасній Європі.

Успішно виконати це завдання і наступні тести допоможуть матеріали підручника (п.4-7), інтернет ресурси.

Тестові завдання до тематичного оцінювання за розділом II «Облаштування повоєнного світу» ти зможеш виконати за QR-кодом у підручнику  (стор. 43) або за посиланням у групі Viber.

Результати тестів запиши в робочий зошит і відправ фото на пошту svitlanaborisenko45@gmail.com

Бажаю успіху!

 

 


15.09.20.р

Тема:  Події Першої світової війни у 1917-1918 рр.

Пригадай.

1.Як розвивалися події на Східному фронті у 1915 р.?

2. Що дозволило російським військам під командуванням генерала Брусилова здійснити успішну операцію проти австро-німецьких військ?

В робочому зошиті запиши дату і тему уроку.

За матеріалами параграф 3  заверши  роботу над хронологічною таблицею.        

                                                       «Перша світова війна»                      

Країни-учасниці

Дата

Події

Австро-Угорщина----Сербія

28.06.1914

 

 

 

 

Подумай:

1.Як змінився перебіг війни після приходу білбшовиків до влади в Росії?

2. Як ти розумієш карикатуру на стор.21.

За посиланням уважно передивись навчальне відео

https://www.youtube.com/watchv=Pm96a5fFN4Y&ab_channel=24%D0%9A%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB КінецьПершої світової війни     


Проаналізуй  Угоду про перемиря між союзниками та Німеччиною на стор.25 підручника.

Уважно прочитай п.7 параграфа 3.

Зроби висновки: Якими були наслідки Першої світової війни для

А) міжнародної економіки;

Б)співвідношення сил у світі;

В)національно-визвольних рухів.

Підготуйся до тестової роботи з теми «Перша світова війна».

Бажаю успіху!

 

 



08.09.20.р
Тема:  Початок «Великої війни». Фронти війни та характеристика основних воєнних кампаній
Пригадай.
1.Які країни входили до ворогуючих військово-політичних блоків – Антанти і Троїстого союзу?
2.  Плани країн-учасниць війни щодо України.
Поясни поняття: колонізація, світове панування, гонка озброєння.
Прочитай текст підручника стор. 11.
Зверни увагу  на причини війни і цілі держав-учасниць.
Розглянь карту «Перша світова війна» на стор.12
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку.
За посиланням уважно передивись навчальне відео
Завдання за відео
Які події стали приводом до початку Першої світової війни?
Де це відбувалось? 
Як зреагували в Україні на те, що сталося в Сербії, і чому?
За матеріалами параграфів 1-2 (стор. 13-20) розпочни роботу над хронологічною таблицею.                 
                                           «Перша світова війна»

Країни-учасниці
Дата
Події
Австро-Угорщина----Сербія
28.06.1914








Зверни увагу на карти воєнних кампаній.
Бажаю успіху!



Немає коментарів:

Дописати коментар