ДИСТАНЦІЙНІ УРОКИ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ 8 КЛАС

28.09. 2021р.     Тема: Матеріальний світ і суспільство

Пригадай:

Якими були наслідки Великих географічних відкриттів?
Винаходи і вдосконалення цього періоду в Західній Європі.

В робочому зошиті запиши дату і тему уроку, нові поняття до теми: ринкові відносини, капітал, капіталізм, мануфактура, найманні робітники, буржуазія.
За матеріалами і параграф 3( п.2) підручника ( стор.25-26) з’ясуй:
Які зміни відбулися в селі?
Як ти розумієш поняття «ринкові відносини»?
Прочитай текст підручника (стор.26-28, п.3,параграфа 3), проаналізуй схему, зроби її в зошиті.
                                         КАПІТАЛ  
 
                        Банки, біржі                    Мануфактура  
 
                                          Розсіяна                 Централізована                                                                           
 
                                Ручна праця                       Ручна праця
                                                                             Розподіл праці
                                  Товар                                   Товар  
                                                                                   
                                             Наймані працівники,      
                                              Буржуазія, підприємці
                 
                                                        КАПІТАЛ
Запам’ятай
  • У ранній Новий час було здійснено чимало винаходів та вдосконалень, які сприяли розвитку економіки європейських країн і водночас закладали підвалини для розгортання індустріалізації в другій половині XVIIXVIII ст.
  •  У сільському господарстві в XVI — першій половині XVII ст. поширювалася наймана праця. Особиста залежність посту[1]палася місцем економічній залежності найманих робітників від своїх господарів.  
  • Набувала поширення нова форма підприємств — мануфактури. Упродовж раннього Нового часу мануфактурне виробництво було основною формою промислового виробництва в західноєвропейських країнах.


20.09. 2021р.     Тема: Матеріальний світ і суспільство

Пригадай:
 Поняття: Новий час, Новий світ, доколумбові цивілізації, Конкіста, конкістадори, колоніальні війни, «революція цін»
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку.
Передивися  навчальне відео за посиланням:
https://cutt.ly/bEaq1Py 
За матеріалами відео і параграфом  підручника ( стор.20-22) в робочому зошиті склади таблицю
«Наслідки Великих географічних відкиттів»

Позитивні

Негативні

 

 

 

 

 
За текстом підручника (стор.23-25, п.1,параграфа 3) розглянь ілюстрації, випиши в зошит які винаходи і вдосконалення були зроблені європейцями в XVI — першій половині XVII ст.?
Запам’ятай:
  • Унаслідок завоювань іспанців у Новому Світі сформувалася найбільша на той час іспанська колоніальна імперія, що простягалася від Вогняної Землі в Південній Америці до верхів’їв річки Ріо-Гранде в Північній Америці.
  •  Великі географічні відкриття спричинили важливий і неоднозначний вплив на розвиток як європейських країн, так і відкритих європейцями континентів.

23.02. 2021р.Тема: Узагальнення знань з теми «Держави Західної Європи у ХVІІст.»

Пригадай:
  • Вестфальський мир започаткував нову систему міжнародних відносин, яка проіснувала до ХІХ ст. Назви основні принципи цієї системи.
  •  Передумови, причини й вплив на розвиток європейського суспільства наведених подій та явищ: 1) релігійні війни у Франції; 2) Національно-визвольна війна в Нідерландах; 3) Англійська революція; 4) Тридцятилітня війна.
Передивися онлайн-урок, який допоможе краще підготуватися до контрольного тестування


На окремому аркуші запиши дату і тему уроку, виконай тестові завдання запропоновані на стор. 137 підручника.
Пройди онлайн-тестування за посиланням.
Код доступу 7265721
посилання
join.naurok.ua
Бажаю успіху!

16.02. 2021р.     Тема: .Міжнародні відносини уXVI— першій половині XVII ст. Тридцятилітня війна 1618—1648 рр.
Пригадай:
 Поняття: міжнародні відносини, Реформація, Контрреформація, релігійна війна.
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку, поняття, значення яких необхідно з’ясувати: система європейського балансу, експансія, Євангелічна унія, Католицька ліга.
Передивися онлайн-урок



За матеріалами відео і параграфом 17 підручника в робочому зошиті склади хронологічну таблицю «Тридцятилітня війна»

Дати

Країни учасниці

Події

 

 

 

 

 

 

 Уважно переглянь ілюстрації підручника,карту, портрети правителів.
Запам’ятай
  • У  міжнародних  відносинах  Європи  ХVІІ ст.  сформувалася  система  європейського  балансу  й  водночас  утворилися  угруповання  держав, що  ворогували за  віросповідними  ознаками.
  • Тридцятилітня  війна 1618—1648  рр. стала продовженням релігійних  зіткнень  попереднього  століття  європейської  історії.  Унаслідок  війни  вплив  династії  Габсбургів  у  Європі  суттєво  послабився.

19.01. 2021р.    Тема: Англія у ХVІст.

Пригадай:
 Поняття: монархія, абсолютна монархія, Реформація, громадянська війна, релігійна війна.
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку: «Англія у ХVІст.», поняття, значення яких необхідно з’ясувати: акціонерна компанія, аграрна революція, огорожування, англіканська церква, пуритани.
Передивися онлайн-урок (до 4 хв., долі тема наступного урока) за посиланням:
https://cutt.ly/WjIbiYC
За матеріалами відео, конспектом під відео і параграфом 13 підручника в робочому зошиті склади таблиці «Діяльність королеви Єлизавети І»

Внутрішня політика

Зовнішня політика

 

 

 

 

 
Уважно переглянь ілюстрації підручника, портрети правителів.
Запам’ятай
  • У ХVІ ст. в соціально-економічному розвитку Англії відбувалися значні зміни, пов’язані зі становленням ринкових відносин.
  • У добу правління Тюдорів в Англії сформувався абсолютизм і було здійснено королівську Реформацію. Остання королева династії Тюдорів — Єлизавета І — сприяла перетворенню Англії на велику європейську державу, могутню світову імперію.

12.01. 2021р.    Тема: Завершення формування абсолютної монархії у Франції

Пригадай:
  • Поняття: монархія, абсолютна монархія, Реформація, громадянська війна, релігійна війна.
  • Кого називали у Франції «нові дворяни», «дворяни мантії», «гугеноти»?
  • Які події отримали назву «Варфоломіївська ніч»?
  • Чому Генріх ІV отримав прізвисько «добрий король»?
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку: «Завершення формування абсолютної монархії у Франції».
Передивися онлайн-урок за посиланням:
https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+World-History-8th-grade+2020/courseware/
 
За матеріалами відео і параграфом 12 підручника в робочому зошиті склади «Історичний портрет» кожного з представленних правителів. Використовуй план історичного портрета, запропонований у відео.
Уважно переглянь ілюстрації підручника, портрети правителів.
Запам’ятай
  • За правління Людовіка XIII його перший міністр Рішельє домігся  значного  зміцнення  абсолютизму  у  Франції.
  • У період правління  Людовіка  XIV абсолютна  монархія  у  Франції  досягла  свого  розквіту.  Людовік XIV навіть ототожнював  себе  з  державою:  «Держава  —  це  я!»
  • Найбільші  успіхи  політика  Людовіка  хіv мала  в  економічній  сфері,  але  прорахунки  в  релігійній  політиці,  поразки  в  зовнішній  політиці,  непомірні  витрати  на  королівський  двір  нівелювали  ці  здобутки.
  • За часів  правління  Людовіка  XV  виразно  проявилися  недоліки  абсолютної  монархії  у  Франції.

 

03.11. 2020р.    Тема: Гуманізм. Високе Відродження

Пригадай:  Особливості культури, мистецтва Античності.

Подумай: Які асоціації виникають з поняттями: гуманність, людяність, відродження, відновлення.

В робочому зошиті запиши дату і тему уроку: «Гуманізм. Високе Відродження».

Прочитай 1 пункт параграфа 6 на стор.40 підручника. Зясуй:

  • Як ти зрозумів поняття: гуманізм, Відродження.
  • З чим повязані зміни в світоглядах суспільства, в культурі і мистецтві?

Передивися навчальне відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=yVXyb1D2oZo&ab_channel=%D0%9D%D0%9C%D0%A6%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%BE%D1%97%D1%82%D0%B0%D1%84%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%BE%D1%97%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8


Завдання за відео: склади таблицю «Титани Високого Відродження»

Імя митця

Назва мистецького твору

 

 

 

 

Для успішного виконання завдань використовуй матеріал підручника (параграф 6).

Уважно переглянь ілюстрації підручника.

Запам’ятай

  • Видатні майстри італійського Високого Відродження своєю творчістю сприяли поширенню в європейському суспільстві нових ідеалів, нових поглядів на людину та її місце в навколишньому світі.
  •  Для Північного Відродження було притаманне звернення до проблем, що хвилювали тогочасну людину, умов її повсякденного життя, непевності в сьогоденні.


20.10. 2020р.    Тема: Узагальнення знань з теми «Великі географічні відкриття. Становлення капіталістичних відносин»

Пригадай:Значення понять і термінів: «Великі географічні відкриття», «Конкіста», «колоніальна імперія», «зустріч цивілізацій», «революція цін», «мануфактура», «капіталізм», «буржуазія», «найманий робітник».

   Склади перелік подій, які ти вважаєте найважливішими для розвитку західноєвропейського суспільства цієї доби.

  Тему «Повсякденне життя Західної Європи» можна повторити за навчальним відео.

https://www.youtube.com/watch?v=G6pMngP4VKM  


    В робочому зошиті запиши дату і тему уроку: «Тестові завдання за розділом  «Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин».

На стор.39 підручника опрацюй тестові завдання, записуючи правильні, на твою думку, відповіді у робочий зошит.

Бажаю успіху!



15.09. 2020р.     Урок № 2

Тема: Великі географічні відкриття.

Пригадай:

  1. Поняття: колонія, колоніальна імперія, монополія.
  2. Хронологічні межі Нового часу.
  3. Визначні події цього періоду.

В робочому зошиті запиши дату і тему уроку: « Великі географічні відкриття».

Передивися навчальне відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=NqLZ431Uzhk&ab_channel=%D0%A3%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B8%D0%9F%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%9A%D0%B0%D0%B0

 

Завдання за відео:

1.     В робочому зошиті запиши: "Передумови Великих географічних відкриттів"

2.     Склади таблицю «Великі географічні відкриття»

Рік

Країна-організатор експедиції

Імя мандрівника

Відкриття

 

 

 

 

 

 

 

 

Для успішного виконання завдань використовуй матеріал підручника параграф 1.

Уважно переглянь ілюстрації підручника, портрети мандрівників.

Запам’ятай 

  •  Пошуки нових шляхів до країн Сходу і зростання потреб у золоті та сріблі стали головними причинами Великих географічних відкриттів.
  • Завдяки здійсненим відкриттям португальці першими створили колоніальну імперію, населення якої на початку XVI ст. становило близько 1 млн осіб.
  •  Загострення боротьби між Португалією та Іспанією за нові землі спричинило перший в історії колоніальний поділ світу.
  •  Унаслідок подорожі Ф. Магеллана було вперше доведено, що земля є кулею, і отримано загальні відомості про її розміри.
  • У доколумбовій Америці існували цивілізації, розвиток яких було перервано європейськими загарбниками. 


08.09. 2020 р.  
  
Тема: Вступ. Поняття і періодизація Нового часу
Пригадай:
1.      Поняття: феодал, феодальна залежність, феодальна роздробленість держави.
2.     На які групи було розділене середньовічне суспільство? «Ті, хто…»
3.     Які з верств населення мали привілеї, а які ні?
4.     Яку роль в житті середньовічного суспільства відігравала церква?
У 8 класі ми продовжимо вивчення всесвітньої історії.
Новий час. Так названо період вивчення. 
Цей період в історії людства розпочинається з кінця ХV століття.
В робочому зошиті запиши дату і тему уроку: « Поняття і періодизація Нового часу».
Уважно прочитай «Вступ»  підручника «Всесвітня історія. 8 клас. О.В.Гісем, О.О.Мартинюк, видавництва «Ранок», 2016 р.» на стор. 5-7
Особливу увагу зверни на «Висновки».
Подумай: Чому цей період названо в історії людства Новим часом?
Запиши в зошиті:
1.     Хронологічні межі Нового часу.
2.     Визначні події цього періоду.


Немає коментарів:

Дописати коментар